UX koolitused

UX koolitustel jagame kogemust ja levinud UX praktikaid. Kõik meie koolitsed on üles ehitud teooria ja praktika kombinatsioonis ning teadmised lihtsasti ellu rakendatavad.

Kuna peame koolituste puhul oluliseks sihtgrupile orienteeritust ning personaalset lähenemist, siis kohandame koolitst spetsiaalselt teie organisatsiooni vajadustest lähtuvalt.

Prototüüpimise töötuba

Arendustöödele eelnevalt on heaks tavaks luua lahendusest tervikpildi saamiseks prototüüp. Sellega demonstreeritakse ideid visuaalselt, saab läbi katsetada disaini versioonid, veenduda kuidas hakkavad tootes välja nägema nõuded, aga katsetatakse kasutajate peal reaalselt juba ka kavandatavast tootest või teenusest loogilist ning intuitiivset arusaamist. Prototüüp aitab enne arendustöid tuua välja suuremad kahtluskohad ja neid ennetada, mis on kordades soodsam, kui testimisest tulenevate muudatuste sisseviimine juba valmis toote puhul.

  • Mis on prototüüpimine?
  • Kuidas prototüüpimise tarkvara kasutada?
  • Kuidas valida prototüübi detailsusaste?
  • Mis vahe on kõrge ja madala detailsusega prototüübil?
  • Kuidas teha erineva detailsusega prototüüpe?
  • Millal kaasata projekti UX disainer ja millal UI disainer?
  • Kuidas valida kasutajaliidesele visuaalselt esteetilised komponendid?
  • Praktilised harjutused prototüüpimise harjutamiseks.

Kursusel osaleja teeb praktilise iseseisva töö, praktilistele töödele annab koolitaja personaalse tagasiside.

Kasutusmugavuse testimine

Mida inimesed teevad ja see, mida nad ütlevad, et teevad, võivad olla kaks täiesti erinevat stsenaariumi. Seetõttu on tulemuslikum kasutaja teekonda temaga eelnevalt kokku leppides kõrvalt jälgida, mis toob välja ka need kohad, mida taustal ei märgata  kui seda pelgalt tagasisidena küsida.
Kasutusmugavuse (UX) testimine on hindamatu tööriist, mis võimaldab omanikul ja arendajal saada tagasisidet, kuidas kasutajad toote või teenuse kasutamisega tegelikult hakkama saavad. Tulemusena saab hinnata, kas ja kui ootuspäraselt täidab loodud lahendus oma eesmärki ning on see mugav ja intuitiivselt kasutatav.

  • Kuidas testida kasutusmugavust?
  • Kellega seda teha ja kuidas need inimesed leida?
  • Kuidas testimisi ette valmistada?
  • Keda testimisse veel kaasata?
  • Milliseid töövahendeid testimisel kasutada?
  • Kuidas testitulemused kokku võtta?
  • Testimise läbiviimine praktilise harjutusena.

Kursus annab teadmised, kuidas viia kogu projekti vältel läbi etapilisi ja taskukohaseid kasutajateste, et oma toodet või teenust paremaks muuta.

Tulin koolitusele eesmärgiga saada uusi teadmisi/nippe UX/UI kohta. Sain ka enda eesmärgi saavutatud,
kuidas üles ehitada korrektseid tabeleid, millele tabeli vormistamisel tähelepanu pöörata (nt. joondus või värvid).
Rääkisime kümnest peamisest põhimõttest, mida tuleb UX/UI arvesse võtta. Lisaks sain põhjaliku ülevaate WCAG nõuetest.

Lisaks sain kasulikke linke, kust infot juurde saada ja kiireid UX soovitusi, mida enda infosüsteemis kasutada.
Koolitus oli praktiline ja mulle meeldisid reaalsed elulised näited. Seega kiidan koolitust.

Koolitusel õppisin konkreetseid võtteid, kuidas kasutajakogemust parandada,
mida silmas pidada, mida vältida. Huvitav oli ka kasutusel olevatest töökorralduslikest praktikatest kuulda.

Väga hea ja praktikasse rakendatav koolitus!

Õppisin väga palju uut, kuna mul varasemalt UI/UX teadmisi ega kogemusi väga polnud,
siis oli koolitus mulle väga kasulik. Koolitus oli igati professionaalne ja asjalik.

Eriti huvitavad olid kõik näited.

Sain hea ülevaate, mida edaspidi kasutajaliidesega seotud tööde vastuvõtmisel
silmas pidada ja kuidas tagasisidestada.

Koolitus oli tasakaalus ja väga hästi läbi viidud.

Koolitusel oli kõik tasakaalus – teooria ja näited praktikast. Sain WCAG ja ligipääsetavuse kohta infot.

Tellijal võib olla konkreetne ja vankumatu soov disaini osas, aga see ei pruugi olla see, mis reaalselt
kasutajate kogemuse positiivseks teeb. Selle jaoks tuleb aga osata tellijat kasutajakeskse arendusprotsessi
teekonnal suunata ja mõista ka tema vajadusi ja ootusi.