UX teenused
Aitame teie visiooni viia teostuseni. Paneme kokku tegevusplaani ja üleüldise keele visuaalidele ning kommunikatsioonile.
Loome teie klientidele parima kasutuskogemuse ja sätime paika toote õige tunnetuse.
UX eksperthinnang
Meie kogenud kasutatavuse ekspert kontrollib teie teenuse kasutajaliidese kasutatavust ja ligipääsetavust. Hindame, kui hästi teie prototüüp, veeb või rakendus järgib parimaid UX tavasid ja kasutajaliidese põhimõtteid.
Põhjalik disainiülevaade on eriti kasulik, kui plaanite oma teenust uuendada, sest disainiülevaatuselt saadud suunised on kasulik materjal edasiste otsuste tegemisel. Meie sõltumatu positsioon võimaldab meil hinnata teie disainilahendusi värskest vaatenurgast.
Isegi kui te ei plaani teenust uuendada on riski vähendamiseks siiski kasulik tellida perioodiliselt sõltumatu kasutajakogemuse hindamine. Ekspertide ülevaated tagavad, et kujundusele liiga lähedal asudes pole midagi olulist kahe silma vahele jäänud ja teie kliendid saavad parima kasutuskogemuse osaliseks.
Mida oodata
Viime läbi teie teenuse kasutajaliidese üksikasjaliku analüüsi, et tuvastada tugevad ja nõrgad küljed. Konkreetsed valdkonnad, mida me üle vaatame, sõltuvad projekti eesmärkidest. Teemad hõlmavad aga tavaliselt Nielsen Norman Grupi poolt väljatöötatud kasutatavuse heuristikat, nagu järjepidevus ja standardid, vigade vältimine ning kasutaja kontroll ja vabadus.
Kõik leiud hindame ja prioritiseerime, et aidata teil ja teie meeskonnal tööd planeerida.
Erinevalt traditsioonilisest kasutatavuse testimisest, mis nõuab värbamist ja varasemat planeerimist on disainiülevaatused kiiremad.
Lõpptulem
Disainiülevaatuse lõpparuanne sisaldab üksikasjalikke leide ja soovituslikke lahendusi kasutajakogemuse ja ligipääsetavuse parandamiseks.
Kõik puudused on prioriteeditud raskusastme järgi. Lisaks puudustele on välja toodud ka olemasolevad tugevused.
Hindamine on üksikasjalik ja täis näiteid koos parimate tavade ja rakendatavate soovitustega.
UX konsultatsioon ja mentorlus
Koostame konkreetse projekti eesmärkidest tulenevalt kasutajakeskse arendusprotsessi tegevuskava. Valime välja sobivaimad viisid andmete kogumiseks ja töötlemiseks kasutajakeskses analüüsis. Paneme paika ka teised tegevused, mida projekti vältel vajalik teha, et saavutada kasutajakeskne teenus, nt töötoad, äriprotsesside kaardistamine ja modelleerimine, nõuete kirjutamine, prototüüpimine, kasutajatega testimine ja ligipääsetavuse hindamine, arendusprotsessi ülesehitus jms.
Vajadusel aitame hanke dokumentide koostamisel ja anname nõu hindamiskriteeriumite valikul. Aitame kirjutada tehnilist lähteülesannet, mis vastaks tellija ärivajadustele ja tänapäeva veebilahenduste nõuetele.
Veebidisain
Veebikujundus on visuaalse poole, funktsionaalsuse ja kasutatavuse koondnimetus, mis hõlmab endas nii UI kui UX disaini.
Olenemata sellest, kas disainer töötab rakenduste või veebilehtedega, kasutatakse veebidisainis teadmisi erinevatest funktsionaalsustest, tehnilistest piirangutest, valdkonna trendidest ja kasutajate ootustest. Lisaks eelnimetatule tegeleb veebidisainer ka traditsiooniliste graafilise disaini probleemidega. Näiteks värvide ja tüpograafiaga, erinevate ekraanisuuruste jaoks parima esteetika valimisega, või kogu sisu paigutamisega, mis mõjutab lõpptulemusena kasutajate käitumist.